مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش

ساخت وبلاگ


ماسک نارنج و گلاب

آب یکی از نارنج تازه را داخل جام بریزید. به آن یک تا دو قاشق چای خوری گلاب طولانی تر کنید. آن را خوب هم زده و روی پوست بمالید. 15 دقیقه بعد از آن فیس را با آب ولرم بشویید و خشک نمایید. اما در فصلی که نارنج نیست می‌توانید از آبلیموی تازه استفاده فرمائید.

بهترين كرم پودر

3- ماسک لیموترش

یکی از لیموترش بزرگ یا دو عدد لیموی شیرازی را حلقه حلقه نمائید. حلقه ها را نازک ببرید تا برای کلیه سطح پوست تان لیموترش به اندازه کافی باشد. دراز بکشید. حلقه ها روی پوست صورت به جز به دور چشم بگذارید. 30دقیقه بعد، حلقه های لیموترش را برداشته و پوست صورت را با آب سرد بشویید. البته به جای حلقه لیموترش می توانید از آب لیموترش جدید هم به کارگیری فرمائید.

4- ماسک جوانه گندم

برای تهیه این ماسک به شیر و جوانه گندم جدید کوبیده و یا پودر جوانه گندم که در عطاری ها موجود است، نیاز دارید. برای تنظیم این ماسک، دو قاشق غذاخوری جوانه گندم جدید کوبیده شده و یا پودر آن را با نصف جام شیر مخلوط نمائید. آن را هم بزنید تا مخلوط یکنواختی به دست بیاید. پوست صورت را با آب و صابون بشویید و خشک کنید. بهتر است برای این عمل از آب ولرم به کار گیری نمایید.

آنگاه ترکیب را روی فیس بمالید و درحال پوشاندن پوست چهره حالت ماساژ دادن را هم فراموش نکنید. 20 دقیقه صبر فرمائید تا ماسک روی پوست خوب اثر بگذارد. بعد از آن ماسک را از روی پوست برداشته و چهره را با آب ولرم رو به سرد بشویید. این ماسک علاوه بر بستن منافذ پوست، به پر‌نور شدن پوست نیز یاری مینماید. علاوه براینکه مواد جان دار در جوانه گندم و شیر نیز به تغذیه پوست کمک می‌نمایند.

5- لوسیون بادرنجبویه

برای تهیه این محلول، پنج قاشق غذاخوری الکل سفید را با همان معیار گلاب و بازهم همان پنج قاشق غذاخوری عرق بادرنجبویه ترکیب فرمائید. درنهایت هم به آن یک قاشق غذاخوری گلیسرین طولانی تر کنید. مخلوط را خوب هم بزنید تا مواد با هم ترکیب شوند. این محلول را بعداز هر بار بخور دادن با یاری پنبه روی صورت بمالید. 10دقیقه صبر فرمائید و چهره را با آب سرد بشویید. یادتان باشد، شیشه این محلول را از نوروفروغ به ویژه فروغ و روشنایی آفتاب بدور نگه دارید.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 132 تاريخ : شنبه 25 آبان 1398 ساعت: 17:59


3 – به کارگیری از پرایمر در فرایند آرایش و پیرایش چهره
پرایمر برای مسدود شدن منافذ پوست شما استعمال می‌گردد و در جلوه دادن به پیرایش شما تاثیر متعددی داراست.

 بهترين كرم پودر

هنگامی شما کرم روی پوست خویش دارید پاره ای پوست شما درخشان میشود.و همینطور به کار گیری از کرم مرطوب کننده و ضدآفتاب منجر می‌شود.پوستتون بیش تر عرق نماید.،یک کدام از مزایای خوب پرایمر در اینجا برای مات کردن پوست و پرهیز از عرق کردن می‌باشد.

لازم وجود ندارد قطعا پرایمر را بر روی تمام نقاط چهره خویش مثل یک کرم پودر بمالید و طولانی تر می تونین.برای اون نصیب هایی از صورتتون که بیش تر مستعد عرق کردن میباشد را پرایمر بزنید.همینطور بینی و حریم بینی که منافذ گشوده بیشتری را داراست.

ولی لازم وجود ندارد برای همگی پیرایش های روزمره خویش از پرایمر به کار گیری فرمائید.و اضافه برای ضیافت ها و یا این که زمانیکه میخواهید.آرایش و پیرایش تمیزتری داشته باشید از پرایمر در پروسه آرایش و پیرایش فیس خویش به کار گیری فرمائید.

گونه های پرایمر ها به طور کرمی ، اسپری و روغنی میباشد .

4 – استعمال از کانسیلر
کانسیلر ها از به عبارتی جور لوازمی می‌باشند که برای رفع اشتباهات پوستی می باشند می‌توانند پوست شما‌را صاف خیس نشان دهند.

کانسیلر ها به طور پودری و کرمی و درنگ های گوناگون برای کاربردهای مختلف به کار گیری میگردند.

رنگ سبز کانسیلرها :سرخی های چهره خویش را می‌توانید با رنگ سبز کانسیلر محو فرمائید .در حالتی که شما هم از آن نوع اشخاصی میباشید.که در‌صورتی‌که مقداری دمای بدنتان بالا رود یا این که شرمندگی زده گردید روی سیرتکامل هایتان قرمز‌رنگ می‌شود.یا این که اینکه جوش های قرمز‌رنگ در می‌آورید پاره ای از این کانسیلر سبز را بزنید و سپس روی آن کرم پودرتان را بمالید .

رنگ قرمز‌رنگ :برای از در بین بردن تیرگی ها روی پوست مانند رینگ تحت دیده

از مهم ترین به کار گیری های کانسیلر برای از دربین بردن سیاهی های چهره مخصوصا تحت دیده میباشد.
برای به کار گیری از کانسیلر در پروسه پیرایش رخ قطعا بایستی رنگ مطلوب برای پوست خویش را تعیین فرمائید.تا کاور کانسیلر صحیح صورت بپذیرد.برای سیاهی پایین دیده هیچوقت نباید از یک کانسیلر خیلی پر‌نور به کار گیری فرمائید که اختلاف رنگ آن با رنگ پوستتان زیاد شود .

بهتر میباشد نخست از یک کانسیلر تیره خیس به کارگیری نمائید و بعد از آن روی آن یک کانسیلر با مرتبه پاره ای پر‌نور خیس را بزنید.کانسیلر را به آرامی با ضربه انگشت یا این که اسفنج پاره ای کمرنگ نمایید و کاملا محو نکنید.

درین مرحله زیرسازی پوست را با کانسیلر انجام دهید.و جوش ها ، یه خرده تیرگی ها ، قرمزی ها و هر لکی را که می‌خواهید.تطهیر نمائید.و پس از کرم پودر کانسیلر اصلی خویش را بزنید.

5 – کرم پودر اصلی

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 116 تاريخ : پنجشنبه 23 آبان 1398 ساعت: 16:00

 
كانسيلر
 
كانسيلر همانند كرم‌پودر در گونه‌هاي جامد و كرمي وجود دارد‌ ولی به دليل اين‌كه كرم پودري كه به پوست مي‌زنيم سنگين بوده و براي پوست حریم دیده مطلوب نيست بهتر میباشد از كانسيلر به کار گیری كنيد. كانسيلر پف، تيرگي و چروك‌هاي ريز بدور دیده را از بين مي‌موفقیت. متاسفانه بعضي از خانم‌ها گاهي از كانسيلري كه 10 رتبه پر‌نور‌خیس از رنگ پوست‌شان میباشد بدور دیده‌شان مي‌زنند. درصورتي كه اين كار چشمان‌شان را ريزتر نشان مي‌دهد و شرایط مصنوعي به رخ مي‌دهد. رنگ كانسيلر فقط بايد يك سکو پر‌نور‌خیس از رنگ كرم پودرتان باشد. كانسيلر‌ها را مي‌توانيد روي خط خنده، خط اخم و همين‌طور لك‌هاي پوستي هم به کار گیری كنيد.
 
فيكساتور
 
پودرهاي فيكساتور در رنگ‌هاي پر‌نور تا تيره و در نوع‌هاي مات و شايني موجودند. پودرهاي فيكس معمولا برس يا پد منحصر به فرد دارا‌هستند و پس از كرم پودر زده مي‌شوند.جور ديگري از تثبيت‌كننده‌ها می باشند كه صرفا براي مناطقي كه آب و هواي مرطوب دارا‌هستند مطلوب میباشد.
 
 
بيس
 
بيس‌ها در دو جور ژله اي و كرمي و در 3 رنگ بنفش، سفيد و سبز موجودند. بيس بنفش براي پوست‌هايي با زمينه سياه و كدر، سبز براي پوست‌هاي سرخ و سفيد براي پوست‌هاي نرمال به كار مي‌رود. براي دوام بيشتر كرم پودركافي میباشد اندازه يك عدس از بيس را گذشته از كرم پودر به پوست‌تان بزنيد.
 
 
یک‌سری نكته طلايي
 
 كساني كه پوست خيلي چربي دارا هستند مي‌توانند براي دوام بيشتر قبلی از زدن كرم پودر با يك پنبه آغشته به الكل سفيد رقيق گردیده با آب، رخ‌شان را پاك كنند تا چربي پوست‌شان متعادل شود اما اين كار براي زمانه‌هايي كه مي‌خواهيد به مهماني خاصي برويد توصيه مي‌شود و انجام هر روز اين كار سبب كدر شدن پوست مي‌شود.
 
 هميشه بعداز زدن كرم پودر يك تكه پنبه پهناور برداريد و خيلي آهسته به‌چهره دوراني روي پوست‌تان بكشيد. اين كار اضافات كرم پودر را مي‌گيرد.
 
  در‌حالتی که مي‌خواهيد نصیب‌هايي از تن‌تان را هم كرم پودر بزنيد به هيچ تیتر از كرم پودرهاي چرب به کار گیری نكنيد. كرم‌پودرهاي آكوا كه با آب ترکیب مي‌شوند بهترين گزينه براي پوست تن میباشند.
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 137 تاريخ : پنجشنبه 23 آبان 1398 ساعت: 0:41


کرم پودر مناسب پوست های مختلط :
این سیرتکامل از پوست بسیار شایع می باشد در‌این‌صورت‌ از پوست ،گونه ها خشک هستند و همگی حوزه‌ T رخ فیس چرب است. در صورتیکه در‌این سیرتکامل از پوست ها قرار دارید باید یک کرم پودر خشک و یک کرم پودر مناسب پوست های چرب برای 2 فصل سرما و گرما داشته باشید.

بهترين كرم پودر

کرم پودر پوست نرمال:
این گونه از پوست ایده ال ترین جور پوست است . پوستی سلامت و شاداب که چربی و آب متعادلی داراست و برای ان می توان از هر سیرتکامل کرم پودری استفاده کرد.

 

کرم پودر خوب کدام است؟
پیرو کرم پودری باشید که یک سکو از رنگ پوست شما روشن تر باشد و بعد از این تکنیک های آرایشی برای نهفته کردن نقاط ضعف صورتتان به کار گیری نمایید. این ماده آرایشی مهم ترین وسیله آرایشی در کیف شماست. با به کار گیری از یک کرم پودر خوب می توانید جوش ها و لکه های پوستیتان را بپوشانید. البته کرم پودر خوب براحتی پیدا نمیشود. این ماده آرایشی می تواند سریع صورت شما را روشن کرده و به پوست شما شادابی و طراوت خاصی بدهد.

چه گونه کرم پودر طبیعی به حیث برسد؟
کرم پودر را با اسفنج یا انگشت روی پوست به آرامی بمالید تا پوست شما روشن شده و در عین فعلا طبیعی به نظر برسد. بهتر است دهانتان را هنگام استفاده از کرم پودر باز نگه دارید تا حوزه‌ گردم شما در معرض رویت کرد باشد و خط معین فک شما پاک شود. بعد از اتمام آرایش هم یک دستمال کاغذی را به آرامی روی صورتتان بمالید . این عمل باعث می شود مواد آرایشی روی پوست یکنواخت تر شده و در عین هم اکنون چهره شما طبیعی تر به نظر برسد.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 117 تاريخ : يکشنبه 19 آبان 1398 ساعت: 18:49


پوست فیس ما مدام صاف و بی‌عیب وجود ندارد و گهگاه خطاها پوستی و یا این که تغییرات درونی و تاثیر آن روی پوست ممکن میباشد ظواهر مارا نازیبا نماید. در‌این حالت استعمال از کرم‌هایی که اختلالهای پوست را بپوشاند ضروری به حیث میرسد. بدین‌ کرم‌ها فونداسیون یا این که کرم پودر می گویند. این کرم پودرها اشکال گوناگون دارا‌هستند و هر نوعی نحوه استعمال متفاوتی هم دارااست. البته طرز درست استعمال از کرم پودر چه میباشد؟

ابزارهای مختلفی برای زدن کرم پودر موجود است مثل برس، اسفنج و یا این که دست! هر مدل کرم پودری را بایستی با طریق خاصی بهره برد تا روی پوست طبیعی‌خیس به لحاظ رسد.

 بهترين كرم پودر

به کارگیری از کرم پودر با دست
کرم‌های مایع و فشرده را می‌قدرت با دست روی پوست زد. در آغاز کمی از کرم را روی پشت دست بریزید آنگاه با انگشت میانه و انگشت سبابه آن را برداشته  و روی پوست بمالید، از بالا به زیر تکان فرمائید تا موهای چهره بالا نیایند و بافت کرم را حاد نکنند. در پایان می توانید یک اسفنج مرطوب را به آرامی روی پوست بکشید تا بافت بهتری پیدا نماید.

 

به کار گیری از کرم پودر با اسفنج
از اسفنج قابل انعطاف و کیفیت خوب به کارگیری فرمایید که هیچ بافتی روی پوست به جا نگذارد. گونه‌های اشکی شایسته ترین صورت برای اسفنج میباشند که می‌قدرت با آنها کناره دیده و گوشه‌های بینی را هم پوشش اعطا کرد. شبیه طریق با دست کار کرده و کرم را با اسفنج از پشت دست بردارید و از بالا به ذیل بکشید. در زمینه ی پودرهای فشرده لازم میباشد که اسفنج را مرطوب فرمائید.

 

به کار گیری از کرم پودر با برس
برس فن‌ای‌ترین ابزار برای به کار گیری از کرم پودر میباشد که بافتی صاف و بی‌نقص به جا میگذارد. برس‌هایی که راز گرد دارا هستند شایسته ترین فرم برس برای زدن کرم پودر می‌باشند. برس‌های با مو طبیعی مقدار متعددی کرم جذب مینمایند ولی برس‌های تصنعی هم زمخت میباشند و ممکن میباشد پوست را اذیت نمایند. در کل برس‌ها برای کرم پودرهای مایع مطلوب‌خیس می باشند. برای زدن کرم روی پوست شبیه شرایط به کارگیری از دست و اسفنج فعالیت فرمایید.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 112 تاريخ : شنبه 18 آبان 1398 ساعت: 18:28


تعیین کرم پودر مطلوب پوست چرب

پوست چرب دارنده خصوصیت هایی مانند منافذ پوستی مختلف و پهناور، درخشان بودن رخ، ضخامت زیاد پوست میباشد . پوست چرب درخشان بنظر می‌رسد، و حس چربی روی پوست موجود هست. چنانچه دارنده پوست چرب می‌باشید هنگام خرید کرم پودر می بایست کرم پودری را گزینش نمائید که روی آن واژه (Oil Free) یا این که (Matt) درج شده باشد. شایسته ترین کرم پودرها برای پوست چرب کرم پودرهای مایع یا این که جامد با بیس آب و پنکیک های کم آب می باشند .

بهترين كرم پودر

اشخاصی که پوست چربی دارا‌هستند بهتر میباشد قبلی از به کارگیری از کرم پودر مایع با یک پد مرطوب یک لایه از فون کم آب (آکوا) روی پوستشان بزنند . در صورتی‌که برای پوست چربتان کرم پودر قابل قبولی تعیین نکنید پوست شما درخشان میگردد و پس از استعمال جوش خواهید زد .

گزینش کرم پودر مطلوب پوست ترکیب

ر پوست ترکیبی یا این که به عبارتی مختلط پوست نواحی که اصطلاحاً به آن ناحیه T گفته می گردد با بقیه نقاط فیس گوناگون میباشد. یک پوست مختلط در نواحی پیشانی، زنخدان و بینی (حیطه T) چرب میباشد و عموماً آکنه ها و منافذی پهناور در‌این نواحی مشاهده می شود.

سیرتکامل ها نیز در‌این جور پوست بخش ها کم آب یا این که نرمال به اکانت می‌آیند.در صورتی‌که شما دارنده این مدل پوست می باشید کرم پودرهای مایع با بیس آب را تعیین فرمائید و برای فصل سوز‌و‌سرما و گرما ، یک کرم پودر مطلوب پوست های کم آب و یک کرم پودر مطلوب پوست های چرب تعیین فرمائید.

گزینش کرم پودر مطلوب پوست نرمال

پوست نرمال به پوستی میگویند که از دید چربی و کم آبی در موازانه خیر قرار گرفته میباشد. چربی و رطوبت آن متعادل میباشد و می قدرت از آن تحت عنوان یک پوست سلامت خاطر کرد. به کار گیری از هر گونه کرم پودری برای این پوست مطلوب میباشد.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 97 تاريخ : پنجشنبه 16 آبان 1398 ساعت: 15:34

 
یک آرایش و پیرایش خوشگل با یک کرم پودر خوب شروع میشود.
 
بی تردید تا به امروز تصاویر دسته ها و ستاره های سینما را در مجلات چشم اید و با حسرت به خودتان گفته اید که‌این جور ها برای داشتن چنین فیس عالی و پوستی صاف چه می‌نمایند؟
در واقعیت این صورت های بی عیبی که شما میبینید، سود فعالیت به عبارتی کرم پودرها می‌باشند. در صورتیکه شما در صورتتان جوش یا این که لک دارید، چیز عجیبی وجود ندارد. در پوست همگی لک و جای جوش و … موجود است. یک سری نفر را در حوالی خودتان چشم اید که پوستشان آینه باشد؟
اما با تغذیه درست و محافظت مطلوب می اقتدار در دراز مقطع به پوستی شاداب دست یافت اما در اکثر زمان ها اشخاص عیوبی در پوست موجود هست که در ذیل پیرایش قرار می‌گیرد و این کرم پودرها می باشند که نقش اصلی را در یک آرایش و پیرایش براق و خوشایند مهیا می‌آورند. آرایشی که زیبایی های یگانه چهره را مراقبت کرده و پوست را صاف و روشن نماید و در عین درحال حاضر جلوه ای طبیعی داشته باشد، به شما یاری خواهد کرد که صورتی بی عیب داشته باشید.
 
رنگ پوست از سپید تا سیاه
 
برای تقسیم بندی پوست معیارهای زیادی موجود است که یکی آنان، رنگ پوست میباشد. کلاً در عالم شش جور پوست (از نگاه رنگ) موجود است؛ جور یک که پوست های خیلی پر‌نور و سپید، مثل پوست اروپایی هاست تا جور شش که پوست های خیلی تیره مثل نژاد آفریقایی هاست. هرکدام از این گونه های، مختصات و مشخصه های مختص خویش را دارا هستند. برای مثالً در پوست های مدل یک، رنگدانه های پوست بسیار نادر تراکم و نسبت به آفتاب حساس میباشند، در فیض اکثر وقت ها این پوست ها دارنده ککو مک میباشند. هر چه قدر به سمت دسته ۶ برویم، رنگ دانه ها متراکم خیس میشوند و مقاومت آنان در مقابل آفتاب فراتر می رود.
 
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 146 تاريخ : سه شنبه 14 آبان 1398 ساعت: 23:13


با گیاهان دارویی و در خانه مهیا میگردد.
برای داشتن پوستی پر‌نور و صاف شایسته ترین رویه استعمال از سفیدکننده های طبیعی میباشد که با گیاهان دارویی و در خانه مهیا می شود.

بهترين كرم پودر


قبلی از آغاز به کار گیری از این داروها خانگی ، مهم میباشد که در رابطه حفظ و حفاظت از پوست بدانید. پوست به جهت انباشت سلول های مرده و زخم های ناشی از آلاینده ها و اشعه های مضر یو او ، تیره می‌شود. پوست خویش را با به کار گیری از ماسک و اسکراپ ها ، پاکسازی و لایه برداری نمایید تا مطمئن گردید ، ناخالصی ها و سلول های مرده پوست از میان میرود.
بعداز نظافت کردن ، پوست خویش را مرطوب و هیدراته نگه دارید. قبلی از اینکه در معرض نوروفروغ خورشید قرار بگیرید بسیار مهم میباشد که از کرم ضد آفتاب به کارگیری فرمائید تا اشعه های یو او به سلول های پوستی جراحت نرسانند.
سفیدکننده پوست و کرم روشن کننده پوست رخ و تن بهتر میباشد گیاهی و با مواد نخستین طبیعی که در‌این بخش از تندرست پوست و مو نمناک گفته ایم تهیه و تنظیم شود تا فارغ از نگرانی از پیری و چروک شدن پوست آیتم به کارگیری قرار گیرد.
جازه دهید ببینیم که به چه شکل میتوان در منزل کرم های پر‌نور کننده را تهیه و تنظیم کرد.
1. کرم آب ژاور پوست با پاپایا و عسل :
نصف فنجان پاپایای جدید و یک قاشق چای خوری عسل را تهیه و تنظیم نمایید.
در آغاز تکه های پاپایا را له نمائید تا وقتی که یک خمیر غلیظ بدست آید.بعد از آن عسل را به آن بیشتر فرمائید و به خیر و خوبی هم بزنید و سپس این ادغام را به بازه 20 دقیقه روی پوست خویش اعمال نمائید. صورتتان را با آب گرم و مجددا با آب سرد شستشو دهید و نهایتا با یک پد کم آب نمائید.این معالجه را هر شب گذشته از خواب تکرار فرمایید. این ماسک برای پوست های چرب و طبیعی بسیار مطلوب میباشد.
احتیاط:
پاپائین جان دار در پاپایا ممکن میباشد سبب ساز ساخت آلرژی در برخی از اشخاص شوند.بنابر این چنانچه به پاپایا و محصول ها آن حساسیت دارید از این معالجه بپرهیزید.
2. کرم آب ژاور پوست با پوست پرتقال کم آب گردیده و ماست:
یک‌سری عدد پوست پرتقال و یک قاشق خوراک خوری ماست را تهیه و تنظیم فرمایید.
نخست به دوران 2 تا 3 روز پوست های پرتقال را در قبال فروغ خورشید کم آب نمایید. وقتی که نسبتا ترد شدم ، پودرشان فرمایید و آنگاه یک قاشق طعام خوری از این پودر را به ماست بیشتر فرمائید تا یک خمیر قابل انعطاف بدست آید. بعد از آن آن را بر روی پوست اعمال فرمائید و بعداز 15 الی 20 دقیقه با آب گرم بشویید ، این معالجه را هر شب فبل از خواب تکرار فرمائید. این ماسک برای گونه های پوست مطلوب می باشد.
3.ماسک و کرم سفیدکننده پوست با گوجه خارجی ، ماست و جویبار دو رمز :
یکی گوجه خارجی ، یک قاشق چای خوری ماست جدید و یک قاشق چای خوری جوی‌بار دو رمز را تنظیم نمایید.
در آغاز گوجه را نصف فرمائید و آب آن را بگیرید.آن گاه جو را در یک پیاله بریزید و آب گوجه خارجی و ماسک را به آن طولانی تر فرمایید و به خیر و خوبی هم بزنید.این مخلوط را روی پوست خویش اعمال نمائید و پس از 20 دقیقه با آب گرم بشویید. این معالجه را 2 تا 3 توشه در هفته تکرار فرمائید.

 

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 130 تاريخ : يکشنبه 12 آبان 1398 ساعت: 19:04


آیا می‌دانید که در شرایطی‌که دارنده پوستی نسبتا تندرست میباشید ، می‌توانید از یک آرایش و پیرایش ابتدایی برخوردار گردید؟! کرم ها و کاورهای آرایشی گرانقیمت می‌باشند البته فراموش نکنید که شما می‌توانید جور خانگی آن را تهیه و تنظیم نمایید. بانوان مدام عشق دارا هستند که از کرم های کاور رخ به کارگیری کنند با به کارگیری از پیرایش و یک شالوده می اقتدار رخ ای خوشگل داشت. به کار گیری از کرم های شالوده در آرایش و پیرایش سبب ساز می‌شود که فیس شما درخشنده خیس بنظر رسد.

بهترين كرم پودر

کرم های شالوده یا این که کاور امداد بزرگی برای کسانی میباشد که منافذ پوستی بازی دارا‌هستند که با کرم های معمولی پوشانده نمیشوند. البته این کرم ها به نسبت حجمی که دارا هستند گرانقیمت بوده و سریعا تمام می‌شوند. پس دسته خانگی آن می‌تواند به شما یاری دهد که پولتان را پس انداز فرمایید.

 

پرایمر خانگی با استعمال از کانسیلر یا این که کرم مبنا

در اینجا یک امر سهل و آسان برای تهیه و تنظیم پرایمر را گزینه اشاره قرار می‌دهیم که عنصر اصلی آن به کار گیری از کانسیلر و یا این که کرم اساس میباشد.

 

مواد موردنیاز : کانسیلر یا این که کرم مبنا مایع / کره یا این که مرطوب کننده تن بی رنگ یا این که سپید / ژل روشن آلوئه ورا ( ازروی اختیار ) / خلال دندان و برس / کاسه.

 

طریق تنظیم : مقدار مایحتاج از کانسیلر و کرم شالوده را باطن پیاله بریزید و به مقدار متساوی کره تن یا این که مرطوب کننده را به مواد باطن پیاله بیشتر فرمایید. مرطوب کننده بعنوان قابل انعطاف کننده فعالیت می‌کند و باعث می گردد که پیرایش به پوست بچسبد و وقتی که به کانسیلر یا این که کرم ما بیش تر می گردد از کم آب شدن و خط افتادن آن خودداری می‌نماید و اکنون آن را با یک خلال دندان و یا این که برش پیرایش ترکیب فرمایید تا جمع ها حل شوند. چنانچه می‌خواهید جوش هایتان بهتر پوشیده شوند کانسیلر بیشتری به مواد بیشتر نمائید. این کرم برای پوست های کم آب سفارش می شود و حتی آن را بیش تر از حد چرب نمی نماید. شما همینطور ، میتوانید یک سری قطره ژل آلوئه ورا را به آن طولانی تر فرمایید تا پوست شما از مواد مفید منفعت مند شود. آلوئه ورا سبب ساز مات شدن پوست می‌گردد. عملکرد نمائید آن را در سردخانه و یا این که فریز نگه داری فرمائید و فراموش نکنید که‌این مواد نیز همانند گونه تجاری آن که در اسباب و اثاث آرایش و پیرایش فروشی ها یافت می‌شود ، بسیار موءثر خواهد بود.

 

آیتم های دیگر

ژل آلوئه ورا : آلوئه ورا یک فرآورده مراقبتی بسیار خوب برای پوست بشمار می‌آید که میتواند برای معالجه اکثری از بیماریهای پوستی مانند آکنه ، سوختگی و اگزما گزینه استعمال قرار گیرد.

 

پودر برنج : بعضا اشخاص از پودر برنج بعنوان یک پرایمر استعمال مینمایند این ماده در رژیم های زیبایی کشورهای شرقی بسیار دیده میشود و اینک نیز برای ساخت مواد آرایشی بکار می رود. جهت استعمال از پودر برنج بعنوان کرم کاور برای رخ ، بهتر میباشد مقدار پاره ای از آن را با یک قاشق غذاخوری آب ترکیب فرمائید و بر روی چهره خویش بمالید.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 140 تاريخ : شنبه 11 آبان 1398 ساعت: 19:09

 
چه‌طور شایسته ترین کرم پودرها را برای پوستمان گزینش کنیم
در‌این بخش که با تیتر چه‌گونه شایسته ترین کرم پودرها را برای پوستمان تعیین کنیم، در خبر نامه طبابت پزشک معالج میشود منتشر شده‌است راهنمای مفیدی برای خرید کرم پودرهاست. این ایام گونه های مختلفی از کرم پودرهای مایع، پن استیک، پنکیک و… موجود است ولی این که کدام دسته و رنگ کرم پودر می‌تواند عیوب پوست را بپوشاند، موقعیت ماسک مانند و تصنعی و مصنوعی تولید نکند و فیس را زیباتر از گذشته نشان دهد سوالی میباشد که خیلی از خانم ها به غلط از یکدیگر می‌پرسند؛
 
 
در پی مقاله میبینید که پاسخ این سوال برای هر پوستی متعدد میباشد.  
 
فون مایع
متداول ترین و دوست داستنی ترین صورت کرم پودر میباشد چون استعمال از آن سهل و آسان میباشد و پوشش طبیعی به پوست میدهد. این کرم ها معمولا برای پوست های نرمال و کم آب مطلوب می‌باشند و کسانی که پوست چرب دارا هستند بایستی از جور oil free آن استعمال نمایند. کمی از کرم پودر مایع را به طور نقطه ای روی رخ بگذارید و با پد یا این که انگشت به کلیه جای رخ پخش فرمائید.
کرم پودر
این کرم ها بسیار مرطوب و بی نیاز میباشند به خصوص مطلوب پوست های کم آب می‌باشند و زیرا بافت نسبتاً سنگین دارا هستند می بایست شما مطمئن گردید که خوب جذب پوست شده‌است. برای این فعالیت از یک اسفنج مرطوب یاری بگیرید.
پنکیک
این کرم توان پوشش بیشتری داراست معمولا به صورت پودر فشرده گردیده و به ۲ چهره چرب ( سوپرا ) و کم آب ( آکوا ) وجود دارد و استعمال از آن به یاری اسفنج میباشد که معمولا روی آن در حیث گرفته شده‌است.
پن استیک
این کرم پودر بافت سنگین دارااست و برای پوشش معایب پوستی و سرخی جراحت بسیار مطلوب میباشد. پاره ای از آن را روی محل می‌گذاریم و با یک اسفنج محو نمائید.
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 118 تاريخ : دوشنبه 6 آبان 1398 ساعت: 18:41


اسباب و اثاث آرایشی معدنی ده سال های متعددی میباشد که در صنعت پیرایش وجود دارا‌هستند و برای خانم هایی که به‌دنبال به کارگیری از اسباب و اثاث پیرایش طبیعی می باشند او‌لین مورد انتخابی به شمار می‌روند. برخی از متخصصان پوست عقیده دارا هستند که اسباب آرایشی مینرال – معدنی – برای پوست بهتر می باشند زیرا مواد شیمیایی و طولانی تر شدن ی معمول که سبب جراحت پوست میشوند را ندارند. از طرفی اسباب آرایشی مینرال همانند دیگر تولیدات میکاپ، در داروخانه ها و بوتیک های آرایشی با اشکال بها پیدا می‌شوند. ولی آیا اسباب و اثاث آرایشی مینرال به پوست یاری میکنند؟

در پی درخصوص اینکه اسباب آرایش و پیرایش مینرال چه است، مزایا و معایب آن برای پوست چه چیزی است و اینکه چه اسباب و اثاث آرایشی مینرالی در بازارها وجود دارا‌هستند خوا‌هیم پرداخت. با زیبامون دات کام همپا باشید.

اسباب پیرایش - معرفی مارک آرایشی دبورا

 

 

اسباب و اثاث پیرایش مینرال (یا این که اسباب و اثاث آرایش و پیرایش ارگانیک) چه میباشد؟
اثاثیه میکاپ مینرال از مواد معدنی مانند اکسیدهای آهن، تالک، اکسیدهای زینک و تیتانیوم دی اکساید تشکیل‌شده اند. اسباب و اثاث آرایشی سنتی دربردارنده موادی مانند پارابن، رنگ های شیمیایی و روایح می‌باشند که در مواد آرایشی معدنی وجود ندارند.

آیا اسباب و اثاث آرایشی مینرال برای پوست مفیدند؟

بهترين كرم پودر
اثاثیه آرایشی معدنی محصولاتی اعجاز گر و جایگزین سرم های ضدپیری، مرطوب کننده ها و کرم های محو کننده ی لکه ها نیستند "ولی" مزایای مختص خودشان برای حفظ از پوست را دارا هستند.

این اسباب و اثاث پیرایش معمولا برای پوست های حساس تجویز می‌شوند، زیرا کمتر تحریک آمیز بوده و به نرمی پوست امداد مینمایند. بعضی از جراحان زیبایی بعداز فعالیت صرفا اذن ی به کار گیری از اسباب آرایشی مینرال را به بیمارانشان میدهند، زیرا آلرژی زا وجود ندارد و از طرفی برای اشخاصی که آکنه روزاسه دارا‌هستند، شایسته ترین اثاثیه آرایش و پیرایش، به عبارتی مواد آرایشی مینرال میباشد.

نکاتی در رابطه پیرایش پوست های حساس

 

 

امداد به بهبود جوش و آکنه و لکه های پوستی
برخی از کسانی که چهره مستعد به جوش و آکنه دارا‌هستند گفته اند که به کار گیری از اسباب آرایشی معدنی به کاهش جوش زدن آن‌ها امداد نموده است. مواد آرایشی که صرفا دربردارنده مواد معدنی طبیعی می‌باشند به تندرست و بهبود وضعیت رخ یاری می‌نمایند.

مواد آرایشی عادی به جهت داشتن روغن، نگه دارای و بو خطاها خیلی متعددی را برای پوست های مستعد به آکنه تولید می‌نمایند. استدلال اصلی محبوبیت این اثاثیه آرایشی، ضدجوش و فارغ از روغن بودن میباشد که سبب مسدود شدن منافذ و درنتیجه خارج ریختن پوست فیس نمیشود.

حفظ از پوست در قبال آفتاب
مواد معدنی تیتانیوم اکساید و زینک اکسایدی که در‌این اثاثیه آرایشی ها وجود دارا هستند، از پاراگراف قویترین بلوک کننده های فروغ خورشید می‌باشند، ولی این برهان نیم شود که از زدن ضدآفتاب خوداری فرمائید. زینک اکساید همینطور خواص قابل انعطاف کنندگی و نگهداری از پوست در قبال راش ها و خارش های پوستی دارااست.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 127 تاريخ : شنبه 4 آبان 1398 ساعت: 19:01

 
بازنگری معالجه های دستگاهی روز جهان
تغییرات وسیع در پوست تان به صورت اعتقادوباور با معالجه های سازگار و مطلوب ساخت می‌گردد. سلول های مرده پوست به مشقت از در بین می‌روند و به پوست ظاهری نا صاف و مبهوت می‌دهند. لایه برداری پوست چه در منزل صورت بپذیرد و چه به وسیله دکتر و کارشناس پوست صورت بپذیرد قادر است سلول های مرده پوست را حذف نماید، آکنه را از در میان پیروزشود و رنگ پوست را به شیوه اعجاز آسایی پر‌نور خیس نماید. ماساژ سازگار با پوست که متخصصان پوست معتقدند می بایست هر دو تا چهار هفته یک توشه برای اخذ فیض بهتر صورت بپذیرد قادر است هر سیرتکامل خلل خاص به پوست تان را بر طرف نماید. بعضی از دستگاه ها نیز می‌توانند پیشرفت بزرگی برای رفع نواقص پوستی مثل چروک و آکنه باشند.
 
 
درست تناول کردن و قشنگ تناول کردن
خیلی مهم نیست که چطور به معالجه موضعی پوست تان میپردازید، مهم این میباشد که‌این معالجه عمیق باشد. برای رفع التهابات پوست سوای استعمال از ذره ای کرم پودر لازم میباشد معالجه داخلی انجام بگیرد. لبنیات و غذاهای پر نمک که موجب خشکی پوست می‌شوند را بایستی کنار بگذارید و غذاهایی که دارنده اسیدهای چرب امگا 3 می‌باشند و پوست را تقویت و آبرسانی می‌نمایند مثل ماهی، گردو و دانه چیا مصرف نمایید. همینطور ویتامین سی که در کلم بروکلی ، پرتقال و توت خارجی موجود هست و ویتامین آ و ای که سرشار از آنتی اکسیدان میباشد و در بادام، کدو تنبل و هویج یافت می گردد بسیار مطلوب پوست میباشند.
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 111 تاريخ : پنجشنبه 2 آبان 1398 ساعت: 18:40


نظرتان در رابطه کرم‌پودر چه میباشد؟ از آن هر روز در آرایش و پیرایش چهره خویش به کارگیری می کنید یا این که حتی طرفش هم نرفته‌اید. احتمال دارااست صرفا با پنکیک و رژگونه پیرایش خویش را بدون نقص میکنید، این هم انتخابی میباشد. درین مقاله یکسری چندین توصیه داریم  برای اشخاصی که برای اولی توشه سراغ کرم پودر رفته‌اند، و نیز به هوا داران دوآتشه کرم پودر. اما که‌این پیشنهاد‌ها برای اشخاصی که از خرید‌های قبل خویش ناراضی‌اند نیز مطلوب میباشد. اشخاصی که دوست دارا‌هستند تغییر‌و تحول عمده‌ای در گزینش‌های خویش بدهند.

بهترين كرم پودر

مهمترین گام، گام نخستین میباشد
مدام او‌لین گزینش خیلی مهم میباشد. همین طور در کنار او‌لین تعیین، عوض کردن حیث هم از تعیین اولیه چیزی، هیچ دست پاره ای ندارد. ممکن میباشد با گزینش نامناسب اولیه، چیزی برای مدام از لیست تعیین‌های شما به طور کامل حذف شود. بایستی در تعیین اولیه یک مورد مطلوب را تعیین فرمایید تا هرگز در گیر نقص‌ نمی‌گردید. درک کردن مورد مطلوب در هر کاری مستلزم  داشتن تجربه در آن عمل میباشد. البته برای اشخاصی که می خواهند تعیین اولشان را به دستی انجام دهند چه؟ تجربه فردی مضمون‌ ندارد. ایشان می بایست در تجربیات سایر افراد سهیم شوند و این صرفا با مطالعه قابلیت و امکان پذیر میباشد.

کرم‌پورد محصولی گران البته فعالیت آمد
در حالتی‌که از یک آرایشگر بپرسید برای یک‌دست کردن پوست بایستی از چه محصولی استعمال می کنید؟ نسبتاً تمامی یک صدا میگویند: کرم‌پودر. کرم‌پودر شاید تخصصی‌ترین مال آرایش و پیرایش چهره باشد. و نسبتاً آرایشگری وجود ندارد که از کرم‌پودر به کارگیری نکند. از گریمورها و آرایشگران در صورتیکه بپرسید که کرمپودر را کجا به عمل میبیرید؟ می گویند در فون فیس یعنی در شالوده آرایش و پیرایش. گریمورها یک لایه کرم‌پودر را تحت عنوان اساس آرایش و پیرایش قرار میدهند و بر روی رخ پخش می کنند.

رنگ و تون کرم‌پودر را به خیر و خوبی بشناسید
البته افرادی که به خویش آرایی فن‌ای میپردازند نظری دیگری دارا‌هستند. در خودآرایی شما با رنگ کرم‌پودر میتوانید تون رخ خویش را تقویت نمائید یا این که تون فیس را تغییر و تحول دهید. مهم تعیین صحیح رنگ کرم‌پورد میباشد. تون رنگی کرم‌پورد به مدل‌های تحت تقسیم می شود:

ته رنگ‌های سرد یا این که “cool” کرم‌پودر که با کلام C در دسته کرم‌پورد معلوم میگردد.
ته رنگ‌های گرم یا این که “warm” برای پیرایش‌‌های مجلسی و مالامال انرژی؛ این ته رنگ با نماد W نشان داده می گردد.
ته رنگ‌های موسوم به طبیعی که در آرایش و پیرایش‌های روزمره به کار گیری می شود و با N  نشان داده می‌گردد.
رنگ‌های کرمپودر در نوع‌های خاطر گردیده می‌گنجد. برای شما این رنگ‌هامی‌تواند با اهمیت باشند. به عنوان مثال رنگ‌های نخودی، بژ و عسلی که در تیم گرم جای می گیرند. رنگ‌های هلویی و رُز که بسیار پرطرفدار می باشند و در تیم طبیعی جای میگیرند. مجموعه سرد با رنگ وانیلی و صورتی و ماهگونی دارای اسم و رسم میباشد.

چرب بودن یا این که نبودن کرم‌پودر زمینه این میباشد ‌
متاع کرم‌پورد هم در تعیین بسیار مؤثر میباشد. کرم‌پودرها از وضعیت کرمی بی نقص تا شرایط فلوئید در تغییرند. در تمام این موردها نوع‌های مبهوت مطلوب پوست‌های چرب‌اند و گونه‌ها عادی و براق برای پوست‌های کم آب و عادی مطلوب‌اند. کرم‌پودر‌هایی موقعیت مخلوط‌پذیری قویی  با پوست دارا‌هستند و در اصطلاح “Super-Blendable” می باشند.

درین کرم‌پودر‌هاچربی ادغام‌پذیر خاصی با پوست فیس پنهان‌ میباشد. این کرم‌پودر‌ها به راحتی  با پوست چهره شما مخلوط می شوند. این کرم‌پودرها بعداز مدتی به پوست، ظاهری بسیار طبیعی میبخشند.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 114 تاريخ : چهارشنبه 1 آبان 1398 ساعت: 19:05